2012. október 27., szombat

asszem idén az utolsó körös!

megnyaltuk volna a f@szt, ha halasztunk. no mer befosott az idő estére. volt hal rendesen és nem győztem  imádni ezt a napot.
bepróbáltam a kamerát, vagyis annak tartóját. hát van baj rendesen. ré megmondta a tutit! nem elég a látószög. kájler skizonak titulált, hisz így teljes a mai nap. vennem kell egy go prot!
benyus képe, és az én videóm legyen zárásul. szép nap volt ez na! még így is, hogy cseszett szar volt az operatőr.

na meg lajos sem mellékes!



jah, és megfogtam életem legnagyobb domolykóját! (az sajna nincs rajta a vidzsión)

domolykóóóóóó!:



mdfk szkfk!

11 megjegyzés:

  1. bráner lui-lui-lu-i :-D
    gyilkos vidijó

    VálaszTörlés
  2. jó volt!de maradtam volna...
    Frutta

    VálaszTörlés
  3. No ez a beszámoló igen soványka!- A részletek ????
    PL: Meggyüttünk,pájinkáztunk,kolbászunkat sütögettük. Azután zsupsz a vízbe?- No meg még halakat is fogtunk!!
    Valami részletesebbre gondoltam.
    üdv:jános.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. elmeséltem asszem neked bő negyed órában. ne elégedetlenkedj! ragadj te is tollat és várjuk a hosszabbnál-hosszabb sorokat a napi pecáidról!

      Törlés
  4. Pergető & Legyes!
    OSZD!
    http://horgaszosef.blogspot.hu/2012/10/ilyen-meg-nem-volt.html

    VálaszTörlés
  5. A bővebb beszámoló:)
    Meggyüttünk,pájinkáztunk,kolbászunkat sütögettük. Azután zsupsz a vízbe!- No meg még halakat is fogtunk!!
    Frutta

    VálaszTörlés
  6. No hogy pörkölődjön meg legközelebb a kóbászotok!
    Mi volt ez? Pecatúra?- Vagy titkos hadművelet?
    Frutta.-Tőled meg még inkább eseménydúsabb beszámolót vártam volna.
    No de majd elmutogatod ha találkozunk!
    üdv: JÁNOS (csupa nagybetűvel)!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. titkos hadművelet! csak a bennfenteseknek árulom el a gps koordinátákat!

      Törlés
  7. Van a Kodakhoz az Íbéjen nagy látószögű lencse. Olcsóbb, mint a GoPro (amiből egyébként kinn van a harmadik verzió is, egy kisebb vagyonért).

    VálaszTörlés